Vasaloppssöndag.....


Som varje år den första söndagen i Mars så går Vasaloppet av stapeln och väldigt många människor bänkar sig framför TV:n för att se detta spektakel. Så oxå i detta hemmet =) man måste lixom se.....och faktiskt så fick jag tillåtelse av lilla busen, han har lekt jättebra hela förmiddagen. Trodde att han skulle bli tokig om han inte fick se "Bompa" som han brukar, men ikke =) Vi har ju varit helt själva idag då N har jobbat och M stack iväg på skotertur till vasaloppsspåret med sin pappa.
Men det har gått bra det med.

Har börjat med den roliga (not!!) packningen så smått. Har varit inne i M:s rum på eftermiddagen och packat diverse grejor som hon inte kommer att behöva. Det var skönt att få rensa igenom  hennes rum ordentligt, min lilla dotter är nämligen en riktig samlare av precis allt tror jag. En hel del hamnade i papperskorgen av allt detta. Tyvärr så tog kartongerna slut så jag var tvungen att sluta. Typiskt när man har kommit igång så bra!!

Ikväll blir det nog att kika på lite film tror jag, om älsklingen har lust vill säga. Om han inte däckar inne hos E nu då...de har precis gått och lagt sig för natten. Jag ska iaf ta och fixa mig något att äta..I`m starving!!!

Vi höres.....                       

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Härlig blogg !



/ En tjej i storstan

2009-03-03 @ 16:39:58
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0