Problemas....

Har precis nattat lillkillen och tänkte jag kanske hinner med ett par rader innan jag ska slå mig ner i soffan och kolla hockeyn. Just nu är det periodpaus och det står 0-0 än så länge...Uscha mig, nu är det vinna eller försvinna. För att Mora ska få en plats i kvalserien så MÅSTE de vinna ikväll!! Håller alla mina tummar =)
Pratade med min käre far tidigare ikväll, och vi har fått lite mindre problem. Det var meningen att han skulle låna en lastbil från sitt jobb när vi ska flytta, men tyvärr så kommer inte det att gå nu =(( det hade ju varit perfekt med tanke på att säkert hela vårat bohag skulle få plats däri och därmed besparat oss en massa rundor fram och tillbaka. Men så kom han på att de hade ju faktiskt en väldigt stor släpvagn oxå så antagligen kommer vi att ta den istället. Så nu återstår det bara att fixa en bil med drag =)

Idag har vi väl inte haft så mycket för oss. Det är ju egentligen "kyrkisdag" på Onsdagar men tyvärr så var det inställt idag =( så vi har roat oss här hemma istället. N jobbar ett riktigt hästpass idag, från 12:30 till 21:30 så han kommer nog att vara helt slut när han kommer hem.
Nää, nu blir det hockey för min del....
Vi höres....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0