Not so good......

Förstår inte riktigt vad det är med min kropp?? Känner mig allmänt svag och darrig i kroppen. Orkeslös lixom....
Igår kände jag mig helskum. Skulle till att dammsuga en sväng och plötsligt blev jag alldeles darrig i benen och hjärtat slog väldigt fort. Kändes ungefär som om man fick ett jätteblodsockerfall. Slog mig ner på soffan och tog det lite lugnt en stund, men det ville inte riktigt släppa. Inte förrän någon timme så kändes det lite bättre. Det kanske är dags att ringa och få en läkartid och kolla upp detta.

Nåja, idag har det känts lite bättre iaf. Katta ringde och ville ha med mig in till Mora och handla lite. Och inte mig emot, det behövdes en hel del här hemma. Så N och E fick snällt stanna hemma =) Annars har det inte hänt så mycket mer än så.
N har pyst iväg och jobbat så han kommer inte hem förrän 21:30 ikväll =( Just nu så ligger E och tittar på Drömmarnas trädgård under täcket på soffan. Det blir väl läggdags för lillgubben om inte allt för länge å efter det så tänker jag fortsätta ta det lugnt i soffan. Yes!!
Just det..om en timme så blir det nervpirrande playoff-hockey oxå. Mora är ju piskade att vinna den här matchen mot Almtuna annars är det väl slutspelat....
Ha det....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0