Hello.....

Nu har det gått nästan en vecka sedan jag skrev här. Fn vad dagarna går fort nuförtiden?? Faktum är att jag har enkelt haft fullt upp här hemma. En massa fix på dagarna och när kvällen kommer så är man alldeles för sliten för att ens orka skriva.
Packningen är nästan klar nu =) så nu sitter jag och väntar på att människan som bor dit vi ska flytta får tummen ur arslet och hör av sig! Det hade ju varit trevligt att veta om det blir flytt nästa helg....
I övrigt ser det ut precis som vanligt här. Lillkillen busar vidare :) Jag får små sammanbrott med jämna mellanrum :P Senast idag då gangstern satt och duschade sig i mjölken han skulle dricka till melliset i morse. Jiippiiee!! han är allt bra gosig lillkillen.

Ikväll så är det TV-kväll för hela slanten. Antikrundan från Mora igen och efter det "Lyxhoran" tätt följt av Gordon`s Kitchen Nightmares =) . Så blir det ....

Vi höres....

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja skumt som fasiken. Har ju inte varit så förr, utan det började bara helt plötsligt för ett par månader sen. Är väl åldern :P

Det är ju liksom så mysko illamående också, nästan sådär som om man sovit riktigt kasst ett tag. Det ligger lite diffust i bakgrunden typ. Men men, det är väl bara att stå ut antar jag..hm

2009-03-21 @ 16:08:47
URL: http://hecate.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0