Flyttröra....


Nu har det gått några dagar sedan sist jag skrev här. Har haft fullt upp med att packa här hemma och det går faktiskt som på räls. Och flyttröran sprider sig sakteliga från rum till rum =s . Det är faktiskt ganska roligt att pyssla på lite, framförallt så känns det som att man är ute i god tid för en gångs skull. De andra gångerna man har flyttat så har det blivit panikpackning samma vecka som man ska flytta, men nu kan man i lugn och ro rensa bort skiten och bara packa ner det som absolut ska med. Så nu kommer återbruket att fyllas på med ännu mera skit =)
Var förbi den nya lägenheten och mätte lite fönster och samt kollade in uteförrådet igår. Det står tomt så eventuellt kommer vi att börja tömma förrådet redan nu. Det kan ju vara bra att ha det gjort.
Ja, det är typ vad jag har pysslat med de senaste dagarna här hemma. Förutom att busa med lillkillen emellanåt då =)

Detta får avsluta inlägget för ikväll, för nu ska lilla jag kolla Mia och Klara på TV. Och hur sköna är inte dom ?? =)
Vi höres.....



Kommentarer
Postat av: Maria

Vill åsså flytta :D



Ja..typ nåt sånt, så man får bort lite skit. Jag får väl bida mig lite med att handla då S

2009-03-09 @ 02:00:13
URL: http://hecate.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0