Sjuk liten pojke......

Började fundera igår när E skulle sova middag varför i hela friden han andades så rossligt. Orolig mamma som man är så började jag genast inbilla mig att han hade alla möjliga och omöjliga sjukdomar eftersom han inte brukar rossla på detta viset. När han vaknat så var det som bortblåst? Något tillfälligt tänkte jag...men så blev det lika till kvällen när han hade somnat. Lilla jag kunde typ inte sova på hela natten, då jag mest låg och lyssnade på hans andning :(.
Men så i morse när vi vaknade till liv så hade lillbubben fått feber och va aningens snorig, så det hela var ju "bara" en vanlig förkylning.
Vi skulle egentligen varit på "kyrkis" idag, men det skippade vi av förklarliga skäl. Vi har bara tagit det lugnt jag och E. Han har inte riktigt varit i samma form som han brukar vara.Lillstackare....Hoppas bara att han inte får det lika jobbigt inatt.

Det är hockey ikväll oxå...och det lär ju följas på ett eller annat sätt. Mora blev ju som typiskt är av med en sjuhelsikes till målvakt ..men men...vi fick en som inte heller går av för hackor, Juha Pitkimäki. han har ju stått i Mora nån säsong när de var uppe i elitserien och det gick ju bra =)

Nu blir det käk....
Vi höres.....

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , jag kan garantera ett litet leende innan du lämnar sidan :)

2009-01-28 @ 17:50:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Jenny

kikar in :p



Hoppas sonen mår bättre.

kram

2009-01-30 @ 23:48:24
URL: http://jennnyss.blogg.se/


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0