Jag blev utmanad.....

Blev utmanad av SysterYster

4 av Mina favoritprogram på TV
* Greys Anatomy
* Nip/Tuck
* Antikrundan
* Design:Simon och Tomas

4 saker jag gjorde igår
* Städade
*Glodde på TV
* Satt uppe alldeles för länge
*Prata med Katta

4 saker jag längtar till (efter)
* Då vi ska flytta
* Tinitusfestivalen
* Våren
* Sommaren

4 Favoritrestauranger
* Merals Pizzeria
* Claras restaurant
* Vår egen här hemma =)
* China

4 saker på min önskelista
* Få ett jobb
* Skaffa hus så småningom
* En massa nya grejor till nya lägenheten
* Nya kläder

Då jag tyvärr inte har någon att utmana förutom Syster(som redan gjort utmaningen) stannar utmaningen här...

Vi höres....


Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0