Hoppsan hoppsan.....

Gjorde ett fatalt misstag idag och råkade bara skriva en liten kommentar hos "Bimbobella" och fick genast fjortismaffian på mig *S*. Uscha mig!! Egentligen vet jag faktiskt inte varför jag ens läser hos henne när jag varje gång förundras hur någon kan vara så totalt nollad?? Jag avundsjuk?? NÄ, verkligen inte. Jag har allt jag behöver i mitt liv.... Förresten varför sitter jag ens och försvarar mig?? Såå, nog om detta!

Dagen har varit superlugn...N har varit på kurs och M i skolan. Jag och E har roat så gott som vi har kunnat. Och eftersom det är löningsdag så har vi varit och handlat på Maxi. Guud så underbart att ha pengar igen efter julen.Januari är verkligen en lååång månad =( Så nu är kylskåpet fyllt till bredden igen...Annars har det väl inte hänt så mycket...som vanligt ungefär.
Imorgon blir det kyrkis och på eftermiddagen så kommer Ellinor hit och ska titta på vår lägenhet eftersom vi flyttar i slutet på Mars. Hoppas att hon tycker om den...

Näe, dags att betala lite räkningar då =((
Vi höres......


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ja tänk att det alltid handlar om avundsjuka när man ställer sig emot något som handlar om henne. Men jag antar att fjortismaffian inte kommit längre än så :P



Betala räkningar är riktigt tråkig btw :/



Vilket inlägg var det du kommenterade...jag blir ju nyfniken ju^^



Kraaam

2009-01-27 @ 23:42:39
URL: http://hecate.se
Postat av: Japp

Låter som om du behöver 80-130´kr. Vad är det som är patetiskt med att vilja tjäna pengar?

En som är mer än 30 år.

2009-01-28 @ 02:37:33
Postat av: Ida

Hahahah go girl...

Håller me dig så mkt..

Ha en riktigt bra dag..

Kram

2009-01-28 @ 11:30:59
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, då måste jag gå in och kika. Och ja patetisk är en klockren beskrivning av henne. Bimbobella vill ju att hon skall ses som vuxen, då får hon väl ta kritik som en vuxen också kan man tycka.



Angående kommentarer så går du in under översikt som vanligt, sen väljer du inställningar...tror jag iaf..du får hojta annars :P



Kram

2009-01-28 @ 15:42:33
URL: http://hecate.se
Postat av: Tina

Gissar att du menar mig när du skriver "fjortismaffian". Kan då tala om att jag är snart 34 så du är några år sen.

Du är heller ingen ungdom och borde veta bättre....tycker man. Det var därför jag reagerade.......hade du varit fjortis hade jag inte brytt mig. Nu känns det bara.....tja patetiskt som du själv skrev.



2009-01-30 @ 01:14:16
Postat av: Tina

Läste lite nu i din blogg. Du skrev att du inte var avundsjuk....nåja.....såg din lista längre ner där du skriver att du är trött på att aldrig ha några pengar och att du är trött på att vara du.......låter ju inte så kul i mina öron.

Håller fast vid avundsjukan jag;)



Ha ett bra liv, lämnar din blogg nu.

2009-01-30 @ 01:20:07


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0