Here we go.....

Jaha ja, då gör vi ett  nytt försök att blogga då =) har ju haft bloggtorka här i sisådär 10 månader (skäms på mig)!
Systeryster har tjatat på mig och tom varit så schysst att snygga till lite här <3. Så nu är det till att skärpa sig!!

Dagen har varit SNÖIG minst sagt, så vi har mestadels hållt oss inne (iaf jag) N och E var ut och skottade en vända på eftermiddagen. Det har säkert kommit 2 dm snö!! och i skrivande stund så snöar det fortfarande.
Min "lilla" son är här över helgen på blixtvisit <3 och det är alltid lika mysigt. Tyvärr så ses vi ju inte så ofta numer pga att han spelar badminton så ofta, så man lär passa på att umgås när han väl är här. Förresten så fyllde "lillkillen" 16år igår! (herregud vad jag känner mig gammal).

Japp...detta får var nog för idag tror jag. Ska sätta mig i soffan lite och umgås med Tv:n nu. Njuta av lugnet som blir när lillmonstret har somnat =)

Vi Hörs.....

Kommentarer
Postat av: Maria

Wohoo....det var på tiden :P



Nu ser vi fram emot dagliga uppdateringar ;)



Kram kram

2009-01-25 @ 12:39:35
URL: http://hecate.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0