Anti.....

Idag har det varit en sån där antidag...precis allting har känts så tungt. Eftersom dammsugaren inte blev rastad som den skulle igår så var jag tvungen att göra det idag istället  :(. Har även roat mig med att byta ur sängarna(vilket är det värsta jag vet) och tvätta ett par maskiner. Men...inget ont som har något gott med sig...Katta kom förbi som hastigast på eftermiddagen och slängde in sådär 40 st hembakta kanelbullar..mums. Hon gör världens godaste bullar! Så efter provsmakning gick allting lite lättare =).
Har precis kommit ur duschen  och om en stund tänkte jag sätta mig ner framför tv:n och zappa mellan "Design Simon och Thomas" och "bonde söker fru- bröllopet " förstår inte varför de måste visa programmen exakt samma tid =(
Vi hörs....                                                                         

Kommentarer
Postat av: Maria

Det gör dem ju för att man ska sitta här hemma och svära^^

2009-01-26 @ 20:46:20
URL: http://hecate.se
Postat av: Ida

Tack för din komentar hos blondinbella..

Så jäkla bra..

Super fin blogg.

Ha det

2009-01-27 @ 17:41:33
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Tina

Också ganska patetiskt av en vuxen kvinna att tracka ner på yngre. Avundsjukan lyser ordenligt om dig.

2009-01-27 @ 18:16:58


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0