Utmanad igen....

 

Jag har blivit utmanad av SysterYster

  • Svara på frågorna.
  • Välj ut fyra stycken att utmana.
  • Skriv till dom att dom är utmanade.
  • Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.




* Vilken mat äter du ofta?
Här blir det mycket köttfärs i alla former. Det går bäst hem hos ungarna =)

* När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Klart man hjälper till. Iaf så erbjuder jag min hjälp.

* Var sitter du helst när du bloggar?
Är så illa tvungen att sitta vid dataskrivbordet i vardagsrummet. Vi har ju ingen laptop tyvärr =(

* Köper du ofta Triss-lotter?
Nej, det kan man nog inte säga att jag gör. Jag vinner ändå aldrig.

* Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
När jag och min man avnjöt vår "bröllopsresa" till Arvikafestivalen för snart 4år sedan. I Löööv the camping( not!!)

* Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Vet faktiskt inte, det blir en salig blandning av alla möjliga.


Kommentarer
Postat av: Maria

Äh...du har ju gjort den iaf, sen spelar väl resten ingen roll :P



Kramen

2009-02-16 @ 00:18:28
URL: http://hecate.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0