Städgalen.....

Nu har städjävulen tagit mig!! Vet inte var jag fick lusten ifrån, men den finns bara där. Kanske har jag fått känningar av lite vårkänslor =) Iaf har jag satt igång med projekt städ och rensning inför den stundande flytten. Ska bli superskönt att få rensa igenom allt en gång för alla. Antar att det kommer att hivas iväg lite till återbruket, eventuellt kanske slänga ut nåt på Tradera.
Nä, nu tänker jag fortsätta medan lusten fortfarande finns kvar =) Fram med dammsugaren och dammsuga och bädda rent i sängen!

Vi höres.....

Kommentarer
Postat av: Thess

du kan få rensa här med inför min flytt, jag har alldeles för svårt att göra av med skräp

2009-02-25 @ 19:10:07
URL: http://thethuss.blogg.se/


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0