Sluttejpat.....

Skulle rasta dammsugaren en sväng nu på eftermiddagen tänkte jag. Släpade fram snabeldraken och satte på den och poff!! så gick min fina lagning över det stora hålet på slangen sönder =( skit oxå!! jag har säkert lagat med tejp ettusen ggr vid det här laget. Eftersom jag får mer eller mindre abstinens om jag inte får dammsuga så var det bara att börja jaga reservdelar. Tur som jag hade fanns det på Elon inne i Mora. Så vi har precis kommit hem därifrån, så nu ska jag minsann dammsuga  =p .
Idag har ju vasaloppscirkusen dragit igång oxå, så det var ett helt företag att ta sig igenom stan!! Kan inte folk ta tåget hit eller nåt?? Trafikkaoset är ett faktum den här veckan. Uscha mig!! Man kan nästan inte åka och handla som man brukar =(
man får väl stå ut en vecka antar jag....
Annars har dagen varit lugn och skön. Det har snöat en del så jag och E har hållit oss inne. N har jobbat som vanligt och ska nog göra det resten av helgen oxå.
Kvällen tänker jag tillbringa i soffan tänkte jag, kanske med någon bra film
Vi höres.....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0