Sjuk liten mamma.....


Ska inte bli så långrandig...Lillgubben måste ha smittat mig för när jag vaknade i morse så hade jag ont i kroppen och halsen som bare den =( och på den vägen är det.
Tjejerna har åkt hem till Östhammar idag, så det blev till att försöka att röja upp här hemma trots att man haft noll ork. Men hade jag inte gjort det så hade jag bara mått ännu sämre, för det finns inget värre än att vara sjuk och det ser ut som ett bombnedslag hemma. Ja, jag vet att jag är konstig, men så funkar jag :P

Nu blir det iaf soffan tillsammans med mitt täcke och kanske en god kopp te....
Ha det bra...
Vi höres......

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blir att krya på sig då!!



Kramen

2009-02-03 @ 21:11:40
URL: http://hecate.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0