På bättringsvägen......

Här har det inte hänt mycket på ett par dagar....förkylningen har hållit sitt grepp och igår så sov jag typ hela dagen. Va tvungen att pallra mig ur sängen dock när min käre man for iväg för att jobba kväll =( Så jag och lillgubben kämpade oss igenom kvällen så gott det gick.
Idag har det kännts något bättre, så på förmiddagen vågade jag mig på en sväng till Maxi för att handla lite. Annars har det mest varit soff och/eller sängläge....
Har precis kollat klart på "Top Model" och inväntar min make som har jobbar . Förresten så ringde han nyss och talade om att Emil skulle komma förbi med julklappar...och tydligen hade han sagt att Vi kommer att svimma när vi ser vad det är???? Faan va nyfiken man blev nu då =)
Vi höres....

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu blev ju jag också nyfiken ju :D



Försökte kommentera tidigare btw..men det gick inte. Skrev iaf att ni skulle krya på er :)



Kramen

2009-02-03 @ 22:56:32
URL: http://hecate.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0