Orkeslös.....



Igår hade jag inte alls någon ork att skriva här. Satt uppe till ungefär 21:30, sen gick jag faktiskt och la mig. Hade ingen större lust att sitta framför tv:n bara för att.....
Kände mig dödstrött och halvt illamående när E vaknade kl 6:30 . Som tur va så ville han kika lite på "Bompa" så att lilla jag hann vakna till liv =) Det är alltid morgonrutin här att kika på " Drömmarnas trädgård" det första vi gör. Klockan sju väcker vi lilla M så att hon kommer upp till skolan i tid. Passade på att slänga mig i duschen en snabbis innan M stack iväg..Så skönt!!
Idag är det ju onsdag och vi har varit på kyrkis som vanligt..Vi vågade oss faktiskt ut i kylan ( -16) bäddade in E ordentligt i sparklådan iaf, så jag tror att han hade det jättebra däri =) Idag har vi fixat med lite krympplast och det var jätteroligt faktiskt. Funderar på om jag ska köpa hem lite till ungarna att pyssla med.
Eftermiddagen har varit lugn, M och E har spelat lite på datorn och jag har legat på soffan och slöglott lite på TV. Det är väl i det tecknet kvällen kommer att fortsätta. Vet inte riktigt var min ork har tagit vägen???

Vi höres.....
P.S Vi gjorde en liten Byggare Bob magnet D.S

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0