Njutning.....

 Då var man klar med städningen för idag då =) nu kan man bara sätta sig ner och bara njuta av hur skönt det är att ha fått städat ordentligt. Rensningen som jag skrev om i förra inlägget börjar jag nog med imorgon, känner mig lite för mör nu. Min snälla man hade faktiskt åkt förbi Maxi idag och plockat med sig några banankartonger ( ja Maria du läste rätt ;P ). Tanken är väl att vi ska börja packa så smått.

Dessutom så hittade jag en ny säng på Blocket åt E. Jag har letat runt lite ett tag nu och så äntligen dyker den upp =) och till ett mycket bra pris dessutom. Visserligen så finns den i Borlänge, men då kan vi passa på att springa på Kupolen en vända oxå =) Och inte att förglömma, att hälsa på min ohängda Systeryster och hennes sambo =)Det ska bli jättekul att få komma iväg en vända härifrån.

Nu blir det soffan och lite hamburgare snart. OCH Greys anatomy om en timme ca.

Vi höres.....

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...erkänn att de var fulla med bananer också? :P

2009-02-25 @ 19:59:19
URL: http://hecate.se
Postat av: Katharina

Nej, kartongerna var faktiskt tomma. Han måste ha käkat upp dom på vägen hem ;P

2009-02-25 @ 20:06:03
URL: http://schmerzengel.blogg.se/
Postat av: Thess

sant sant, jag går på ren desperation just nu och försöker ge bort mina möbler:P

så lite stora saker som möjligt är ett plus, resten åker ut!

sen är det fortfarande 2 månader kvar tills flytt, har jag otur så står jag här med en tom lägenhet alldeles för tidigt istället haha

2009-02-27 @ 12:41:41
URL: http://thethuss.blogg.se/


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0