Några rader då.....

Idag har jag något av en liten bloggtorka tror jag. Har suttit och funderat halva kvällen på vad jag kan skriva om idag.
Det har inte hänt så mycket idag. Vi har lekt och busat som vanligt, jag fattar inte vilken energi min lillgubbe har. Det ska gå i ett hela tiden =) och resultatet av det blir en väldigt trött mamma i slutet av dagen.
På kvällningen kom svärföräldrarna förbi en vända. Det var ett bra tag sen vi träffade dom nu. Och det är alltid kul med lite främmande =) Kan ju säga utan att ljuga att våran besöksstatistik är väääldigt låg. Lite tråkigt att man inte har ett större socialt nätverk, saknar någon att kunna umgås och hitta på saker med. Vi får väl trösta oss med att vi har varandra =)

Ja, det blev ju några rader iaf så här på sena kvällskvisten. Ska ta och stoppa ner M i sängen nu, för tillfället så har hon slocknat så skönt i soffan. Sen blir det nattinatti för mig...
Vi höres.....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0