Nää, jag ä inte bitter.....

Nu ljuger jag..har precis återhämtat mig från drygt 2 timmar spännande hockey. Mora förlorade, så visst är jag bitter!! Tycker att resultatet inte var rättvist för fem öre då Mora för det mesta ägde matchen och målchanserna. Men så kan det vara ibland.Det går inte vägen helt enkelt =( Tror det är 3 matcher kvar på seriespelet nu sen börjar kvalserien. Och som det ser ut nu så är Mora på kvalserieplats med lilla Almtuna flåsandes i ändan. Det är bara att kämpa på nu!!

I övrigt så har det varit en lugn söndag. N och E har varit ute och M stack iväg med sin pappa för att åka lite slalom. Solen har skinit så underbart skönt och man kan börja ana lite dropp från taken nu. Underbart att det börjar gå mot vår =)
Ska väl sätta mig och kolla runt lite på nätet nu, lite senare blir det film. Vi kommer att se Slumdog Millionare som är nominerad till 10 Oscar. Den kan nog bli en riktig höjdare.
Ha det så bra...
Vi höres....

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja fi fan...det är bara målskillnaden som hindrade Almtuna från att ta 3:e platsen :S



Men typiskt Mora att man alltid måste dra på det ända mot slutet, inte bra för nerverna.

2009-02-15 @ 20:24:00
URL: http://hecate.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0