Lite från gårdagen.....

Eftersom det inte blev att skriva något igår så gör jag det nu då....jag lyckades somna när jag la E igår ;P

Det var ju Onsdag igår och då brukar det ju vara kyrkisdag. Jag och E övertalade N att följa med oss dit och leka och pyssla en stund. E störtgillade att pappa var med =) Det passade ju bra eftersom vi skulle göra varsin liten "vetekudde" och jag var tvungen att sitta en del vid symaskinen. Det var knepigare än jag trodde, maskinen krånglade från och till och sömmarna blev lite halvskumma på vissa ställen. Men jag lyckades till slut iaf, visst den blev inte perfekt men va faan, det var kul !! Det blev inte den största kudden i världen men den kanske duger till att lägga någonstans på kroppen när man har ont =)

Kvällen spenderade jag och E ensamma då N stack och jobbade. Och som sagt lyckades jag ju somna med lillgubben.

Idag har vi inte gjort något speciellt faktiskt. Dagen har lunkat på i sakta mak...N har jobbat som vanligt.
Vi har nyss avnjutit lite middag och nu sitter jag här och väntar på en kopp kaffe =) Hallååå, var är kaffet???
Japp, det var det... Förresten, jag avslutar med att lägga upp några bilder från gårdagen.
Vi höres....

E vid rutschkanan....

lilla konstnären....

Målning pågår...

Mästerskräddaren...

Färdigt resultat....




Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0