Konstiga känslor.....


Brottas med en massa konstiga känslor nu och har gjort det ett tag....Känns som om jag skiter i detta snart. Jag kommer ju ingenstans med mig själv, och då är det svårt att ha det bra här hemma oxå. Man bara låter dagarna gå på och man bryr sig inte nämnvärt hur den andra har det. Till slut rinner allt över som man samlat på sig. Hatar detta !! jag har säkert tänkt tusen ggr på att gå ifrån det här. Frågan är om något skulle bli bättre då?? Antar att jag får brottas med dessa känslor ett tag till...

Vi höres....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0