Jag är döööd.......

Japp, då var man klar med helvetesstädningen då =) Känns så himla skönt att den är gjord!
Jag fick ju inte direkt någon chock när jag kom dit i förmiddags. Visste att det skulle se för jävligt ut. Det svåra var att bestämma sig för var man skulle börja. Men allting flöt på ganska bra faktiskt, det blev sex timmars städning =s . Det var en fröjd att se resultatet när jag gick runt och kollade så att jag inte hade glömt något. Duktiga jag =)

Så nu sitter jag här, mer död än levande. Väntar på att mina älsklingar ska duscha färdigt så att jag kan slänga mig in sen. Annars kommer nog kvällen att bli superlugn här. Ska koka mig en kopp kaffe och krypa ner i soffan. Eventuellt kommer vi att slänga på en film, Doubt , tror den är väldigt bra.....

Vi höres.....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0