Bortskämda barn.....

Vi var inne och handlade på Maxi en sväng nu på eftermiddagen. Och när vi är där vill E alltid att vi ska gå en speciell väg igenom affären. Följer vi inte den utstakade rutten så blir det ett himla liv på lillpojken =) Denna gången så tog vi en sväng förbi böckerna och naturligtvis så fick han syn på en Byggare Bob-bok på hyllan. Jag har ju tänkt många ggr att vi ska ta och köpa en till honom eftersom han verkligen älskar Bob. Egentligen så hade vi inte haft pengarna MEN wtf han bad ju så snällt (läs gallskrek) om att få den, så det var bara att bita ihop och lägga den i vagnen ;P kan inte förstå att man INTE kan slå dövörat till ibland och bara trava därifrån?? Vi måste bli bättre på att inte låta honom tjata sig till allt som han pekar på.
Men jag kan avslöja att det INTE är det lättaste här i världen =)

Nu tänker jag slå ner ändan på soffan och kolla in Design Simon och Thomas, och efter det så blir det till att se filmen vi skulle ha sett igår. Vi hade inte ork eller lust att se den igår.

Vi höres.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan tänka mig att det inte är det lättaste att säga nej ibland :P Ha en bra kväll!

2009-02-16 @ 19:55:35
URL: http://jmalmberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Är det så man gör när man vill ha nåt?



Då ska jag minsann knalla till Elgiganten och vrålskrika när jag ser en dator jag vill ha :P

2009-02-16 @ 20:05:47
URL: http://hecate.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0