100 % städning......


Usch och fy...idag blir det städning hos A för hela slanten. Har dragit på det länge nog, så nu är jag bara tvungen att få skiten gjord =(  ja ja, det lär nog gå bara jag har kommit igång. Det värsta är väl att det antagligen kommer att se ut som skit däruppe, så det lär nog ta sin lilla tid...skönt när det är klart =) Då är jag nog mer död än levande....
Näe, dags att sätta på sig städmunderingen nu då och pallra sig iväg. Har jag ork så skriver jag lite senare =)
Hoppas att du får en trevligare Lördag =)

Vi höres.....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0