Tråkigt.....

Uscha mig..idag har det nog varit årets tråkigaste dag ...Vi har tamej sjutton inte gjort ett dyft. Men det kanske måste vara så ibland för att man ska uppskatta det lilla roliga som händer ibland...
Jag har iof rensat igenom lite kläder i garderoben och plockat ur sånt som inte passar eller används längre. Det är ju onödigt att de hänger där och tar plats. Har väl tänkt att jag ska slänga ut lite på tradera så småningom. Tog lite kort som hastigast, men blev inte helt nöjd. Det blir väl till att ta nya när jag har ork och lust. Ska jag erkänna så börjar jag bli lite smått trött på tradera och en del människor som ropar in saker...Det ska gnällas på typ allt..de ropar in saker men kan inte klara av att betala i tid. När man sen skickar påminnelse så får du fan för att du inte visste att människan ifråga har varit bortrest och inte kunnat betala i tid. Vad jag vet så jag och kommer inte att förbli någon spåkärring. Jag blir så trött på människor ibland!!

Men...idag är det ju onsdag och då vankas det ju Grey`s Anatomy, så nu tänker jag inte sitta här och reta upp mig utan bänka mig i soffan för ännu ett avsnitt av favvo-serien....

So long.....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0