Söndag hela dagen....



Det har varit en gråmulen och regnig söndag idag i många avseenden...Vaknade lite senare än de andra idag och gick upp med ett ganska bra "morgonhumör" (så bra det kan bli utan kaffe i magen iaf) tittade in i vardagsrummet och fick en riktig "käftsmäll"..vad det var som hände kan vi ta en annan gång...Det fick i alla fall min värld att rämna lite till.
Och den händelsen har nog i stort dominerat min dag...
Vi har inte gjort något speciellt utöver det vanliga utan bara varit inne och pysslat. Vädret har ju inte varit inbjudande nog för att gå ut på promenad..Tidvis så har det spöregnat. Så vi har nog haft det bäst inne tror jag.

I detta nu så sitter min son och äter sin kvällsgröt , nybadad och gosig..Efter det så blir det till att sussa sött för honom.För min egen del så vet jag inte vad jag ska hitta på..det blir väl soffan ett tag antar jag..
 So long....

Kommentarer
Postat av: Maria

Meeeen...vad är det som har hänt?!?! :S

2008-03-09 @ 19:55:18
URL: http://hecate.se
Postat av: Maria

Du har fått spindel i din blogg hörru!!! ;P

2008-03-11 @ 08:58:55
URL: http://hecate.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0