Onödigt vetande.....

Har du pojkvän/flickvän? Jag är sambo och gift.....
Är du kär? Allting är ju relativt...
Hur tidigt stiger du upp? Alldeles för tidigt!!
Vem/vilka vet mest om dig?  Antagligen min man...
Gillar du att slåss? Icke....

Vad ska du göra ikväll? Glo på Cityakuten...

När var du senast full? Oh...Bra fråga...lääängesen...
Har du utländska föräldrar?  Nej...
Var har du ont? I nacken och ryggen....
Är du bra på att måla? Nope!
Vem kramade du senast? Min son...
Vad längtar du till? Vår å värme...
Vad heter dina husdjur? Hilda..vår lilla misse...
Har du körkort? Nej....

Favoritgodis? Choklad....
Morgon- eller nattmänniska? I vanliga fall nattmänniska...
Sparare eller slösare? Slösare....

Har du några homosexuella vänner? Tror inte det iaf...

Bio eller promenad? Både och....
Är du kittlig? Japp.....

Rädd för insekter? Spindlar är inte min starka sida....
Anser du att du är stark? Ganska...

Kommentarer
Postat av: PapaB

Ääh de va inte så länge sen de va två som åkte på en kryssning och var allt annat än nyktra :p Har nog sett kort jag...

2008-03-03 @ 22:31:04


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0