Imorgon smäller det....!!

image35

Nu är det dags för våran resa till hufvudstaden och spelningen med mina gudar från Mexico!! Hur jag har längtat!! Det ska bli fantastiskt kul...
Så nu sitter jag här rakt upp och ner, nyklippt, nyfärgat hår och hundra tankar om vad jag ska ha på mig?? Har kikat igenom garderoben typ hundra ggr, men hittar ju inget som känns kul...Och skulle jag mot all förmodan hitta något så har jag iaf inga skor som passar till...Iofs så hade vi tänkt komma hemifrån vid lunchtid imorgon och då hinner vi nog förbi Kupolen som hastigast innan vi fortsätter neröver...kan tänkas att jag kanske hittar något där att ha på fötterna.
Suck..varför ska det alltid vara såna problem att hitta nåt att ha på sig??
Lillmonstret ska vara hos Katta och busa ;P. Vi får väl tebax honom när vi har sovit klart på lördagen. Förhoppningsvis så kommer vi inte hem så hemskt sent på natten. Hocico börjar spela kl. 22 , så vi borde vara på väg hemåt vid 24. Antar att vi kommer att vara helt döda, men det är det värt!!

Annars kommer väl kvällen att gå i lugnets tecken. Idag är det ju torsdag så det blir att spendera den i soffan tittandes på Antikrundan, Private Practice och avsluta med Kitchen Nightmares...Sen blir det natta....
Återkommer väl på lördag med rapport om hur spelningen va...

So long....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0