Finally....!!


Här har det varit dött av förklarliga skäl...Vår kära lilla dator var på väg att ge upp, så vi var tvungna att lämna iväg stackaren till farbror Emil..Efter en välbehövlig omformatering och lite diverse uppdateringar så funkar den nu utan
problem. Den suckar knappt längre.
Iofs så kommer jag nog att få min egen lilla leksak snart..eftersom Niclas kommer att få dubbla löner så har lilla jag önskat mig en alldeles egen bärbar dator =)Det ska bli suveränt skönt!!

Under den här tiden som gått har det väl inte hänt så värst mycket..vi har levt vårt lilla "svenssonliv" precis som vi brukar. man vaknar, äter, jagar busunge, äter lite till, dönar på soffan och lägger sig igen.
Var till mommo igår en sväng och snacka lite skit..Har varit lite dålig med att hälsa på henne på senare tid, men nu har jag tänkt bättra mig. Man vet ju aldrig hur länge man får ha henne kvar ju...Och när jag bor så pass nära så vore det väl f-n om jag inte ska orka masa mig dit då och då.

Nä..nu tänker jag runda av detta för nu..ska hoppa ner i soffan och kolla tv lite..
So long.....
 



Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0