Ny bloggdesign....

Tjohoo...Det här hade du gjort bra kära SysterYster!! Jag är helnöjd!! MEN, jag skulle vilja att du tog bort skinny puppy-logon, och satte dit den här istället =)(se längst ner) Tror du att det går?? Sedan vill jag att du sätter dit att jag läser hos dig i ytterspalten. Har sett att du har en lista på vilka bloggar du läser . Hoppas att du fattar vad jag menar, jag är ju helt värdelös på detta *s*.
Kom på en sak till...vill nog att du ändrar bilden på mig oxå...skulle vilja ha den som jag har på Facebook.Den är snyggare tycker jag..
Nu känner jag mig som en riktig tjatkärring ;P Är det så att du inte känner för det så förstår jag det....
Annars är allt suveränt snyggt gjort!! Tack återigen!


image4

Kommentarer
Postat av: Maria

Will do...men nu åker vi till Ornäs och äter oss lite. Så jag tar tag i det imorgon :P. Tänkte ta Hocicospindeln först..men jag ångrade mig..haha. Kramen

2008-02-16 @ 18:02:54
URL: http://xxcultivatedbimboxx.blogg.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0