Mord och elände.....

De flesta har nog läst om mordet i Mora vid det här laget. Jag tycker det är så hemskt...vad är det för människa som kan göra detta??Hur kan man mörda någon och sedan klara av att leva med sig själv??
Jag har spenderat en stor del av dagen i att försöka få reda på lite "fakta" här på nätet...Men det mesta man kan läsa är bara rena spekulationer om vem, varför osv. Det har länkats hit och dit till hennes Lunarsida, bilddagbok  t.o.m till hennes mammas blogg. Varför inte bara låta det vara, i respekt till hennes familj. I sinom tid kommer allt fram iaf..
Jag skänker en tanke på hennes familj , nära och kära och hoppas att de ska kunna ta sig vidare.

Dagen har varit superlugn..i vanlig ordning. Vi har sovit, ätit, lekt och ätit lite till image8.
Min ohängde lillebror var här en vända och länsade vår frys =) och slängde i sig en kopp kaffe i all hast. För övrigt kommer vi snart att bli grannar,då kan jag hålla lite koll på honom ;P

Lillmonstret har precis däckat för natten image9  så jag tänkte passa på att krypa ner under mysfilten i soffan en sväng innan läggdax och glo på lite "House"...
 So long.....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0