Memorias Atras....

image20


Tjohoo...Idag kom den äntligen!! Ja Hocicos nya fullängdare..som jag har väntat. Februari är vanligtvis en kort månad, men ack så långsamt det har gått fram tills idag. Och precis som jag hade förväntat mig så va den ju helt suveränt bra!! Så nu kan jag i lugn och ro sätta mig ner och njuta av lite bra musik, och ladda inför Långfredagen, då jag och min man åker till hufvudstaden för att se dom spela live.

Har väl inte gjort så hemskt mycket idag...Vi har bara tagit det lugnt. Niclas har jobbat hela dagen, så jag Moa och lillmonstret har fått roa oss själva. Moa har väl varit lite smått uttråkad då hon inte haft någon att leka med. Lillmonstret?? ja han blir aldrig uttråkad. Där fixas det hela tiden image21. Och speciellt med allt som man helst inte får fixa med.  Voffò gör de på dette viset??

Nä..nu blir det soffläge. Erik har precis somnat och Moa har farit till sin pappa över helgen. Så nu ska jag bara ta det lugnt!!
So long.....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0