Måndag imorgon....

Usch vad fort en helg springer iväg...Imorgon är det ju måndag igen =( Iof så kommer ju min lilla Moa igen och blir här hela veckan =) Då blir det lite liv och rörelse igen....


Helgen har gått i lugnets tecken. Niclas har slavat och jobbat så jag och Erik har väl mestadels fått roa oss själva. Igår va vi ju bara tvungna att ta en promenad i solskenet, det va helt underbart skönt ute. Man kände att solen har börjat värma så smått igen och det kröp fram ett uns av "vårkänslor". Nu börjar man längta på allvar efter våren =)

Kvällen var lugn, K kom förbi en vända och hälsade på. och efter att hon farit så var det gröt-och läggdags för lillgubben. Jag tror att han somnade på typ en minut, det gjorde nog susen med lite friskluft.
Tittade en sväng på melodifestivalen (blä!), varför jag gjorde det hade sin enkla förklaring att det inte fanns något bättre att fästa ögonen på. Niclas dök väl upp vid halv tio-snåret, så han gjorde mig sällskap i soffan en stund inna klockan sprang iväg till sängdags....

Tur att man gick och lade sig någorlunda i tid igår, för imorse va nog Erik uppe före tuppen :P. Halv sex slog han upp sina blå . Så det var väl bara att masa sig upp och fixa gröt...Eftersom Niclas inte började jobba förrän 8:30, så kröp jag ner i sängen och halvlurade lite till det var dags för honom att pysa iväg.
Resten av dagen har varit exakt som vanligt..lunch..middagssovning...mellis.. lek...Niclas kom hem vid fyra och då satte jag igång med lite städning..så nu sitter jag här, erik har lagt sig och den sköna tystnaden har infunnit sig...skööönt! Det blir antagligen att krypa ner i soffan, kanske kika på någon bra film...
So long...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe..under dina kontakter har du ju fel adress ju ;)
Det ska ju vara xxcultivatedbimboxx.blogg.se, annars kommer du till den bloggen som jag använder när jag testar koderna ;)

kram kram

2008-02-10 @ 21:01:46
URL: http://xxcultivatedbbimbo.blogg.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0