Lilla Sniff finns inte mer......


Min älskade lilla söta kanin Sniff finns inte mer image10... Niclas skulle ut och ge honom mat innan han for till jobbet i eftermiddags då han märkte att Sniff bara låg där utan och röra sig, han kunde inte heller se att han andades. Sniff var världens gosigaste och snällaste kanin du kan tänka dig!! Jag kommer att sakna honom...Hoppas att du har det bra nu uppe hos de andra kaninerna...


Det var ett tag sedan som jag skrev här nu, men uppriktigt talat så har jag ej haft ork eller lust eller tid för den delen heller..Veckan som varit har flutit på som det brukar göra. Lek och bus med Erik, massor med mat, lite "kyrkis", promenader med vagnen ute i det "varma" vårvädret :P..
Jag ska försöka att skärpa till mig, det är faktiskt rätt kul när man väl skriver. Och sen får vi hoppas att min kära SysterYster får fingrarna ifrån GuitarHero image11 och fortsätter fixandet av min blogg..(nej, detta var ingen pik :) )
Ses till veckan....
So long.....


Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0