Hungrig!!!

Ja då sitter man här och är fruktansvärt hungrig igen. Jag och min man är otroligt dåliga på att äta i rimlig tid när vi inte har min dotter Moa här, och ofta blir det skräpmat =( Därför kom han med den briljanta idèn att slänga ihop en omelett med en massa gott(och nyttigt) på....och till efterätt så ska jag mumsa choklad!


Dagen idag har varit lagom lugn..jag och min son har varit på "kyrkis" en vända. Det va ett bra tag sen vi var där, jag har inte riktigt haft lust eller ork. Men det va rätt skönt att komma hemifrån ett par timmar och träffa lite folk och låta Erik leka lite med andra barn oxå, det kan nog vara nyttigt.
Annars har det nog inte hänt något speciellt, dagen har travat på som vanligt.....

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0