En jobbig dag....!

Våran lillgubbe vaknade med tuppen imorse, iof inget ovanligt numera. Så det var väl bara att pallra sig upp fixa lite gröt och fyra koppar kaffe(till mig).Utan kaffe på morgonen så blir jag inte människa iaf ingen snäll människa ;p.Btw hur sjutton fixar man smileysar??
Visste att jag skulle bli helt själv idag eftersom Niclas skulle jobba.
Efter frukost brukar vi bege oss till vardagsrummet för lite lek och tevetittande, och så även idag. Men jag tror min son hade bestämt sig för att det skulle bli en lååång förmiddag för hans arma lilla mamma...Tror han har hunnit med det mesta som han är jättemedeveten om att han inte får göra, han lyckades tom finta bort mig och springa iväg till sovrummet och välta ner den enda stackars blomman vi har i fönstret. Det roliga är att han tycker det är skitkul att man säger åt honom och han härmar så fint "ajaj" och hytter med sitt pekfinger.Precis som vi brukar göra! Ungar är väl för underbara =)
Och efter den tröttsamma förmiddagen så stupade två stycken trötta ner i sängen och sov ett tag..Sköönt!

Eftermiddagen flöt väl på som vanligt typ...mellis, lite lek osv. Erik va så hjälpsam och stoppade i en tvättmaskin med tvätt, så vi har faktiskt gjort lite nytta oxå..
Niclas kom väl hem vid halv fem ca, det kändes skönt för då är vi iaf två som kan underhålla och hjälpas åt med vår son.
Ett positivt besked var att Niclas äntligen har blivit kallad på jobbintervju, efter snart fyra!! år som timvikarie. Hoppas verkligen att han får jobbet, för det skulle verkligen hjälpa upp vår redan usla ekonomi =(
Kvällen kommer att bli lugn.Lite soffläge och kanske en bra film. Avslutar inlägget med en liten bild på vår lilla älsklingsmarodör =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...nu måste vi snart åka upp till er. Om inte annat så jag kan sätta mig soffan och titta på när lillskrutten hytter med fingret ;)

och du kan visst skriva....sådääääså :D

2008-02-05 @ 21:28:45
URL: http://xxcultivatedbbimbo.blogg.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0