Det trodde jag aldrig....

Jaha ja...trodde väl aldrig att jag skulle skaffa mig en blogg. Men men jag ska väl följa min kära lillasysters råd då att testa iaf =).
Gubben min har precis lagt vårat lilla 15-månaders monster Erik. Själv känner jag mig alldeles slut i huvudet och kroppen, men det ska nog snart gå över eftersom jag tänkte skicka min käre make till Mora och köpa oss varsin pizza (mumma....) . Men ,men nog om detta för ikväll.Tänkte dra mig ut i kylan för en cigg och sedan dra min mysfilt över mig i soffan och invänta pizza =)
Bye...

Kommentarer
Postat av: Maria

Ah..sedär...storasyster kan ju skriva ;)

Ska lägga till dig bland mina länkar. Börjar plita lite på layouten till din blogg imöra..nu är det bara soffan som gäller. Har tvättat hela dan så nu får jag lata mig :P

2008-02-04 @ 21:51:21
URL: http://xxcultivatedbbimbo.blogg.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0