Blue Monday.....

Nejdå, så farligt är det väl inte. Det enda som är lite tråkigt är att Moa har åkt till sin pappa. Det blir ju så himla tomt image6.
Men..inte att förglömma att vi fortfarande har ett till litet monster som säkert kommer att se till att den här veckan går fort..

Helgen har gått sin gilla gång, har inte hänt så mycket faktiskt. Men det är väl som vanligt..man får ju ta mig sjutton lappsjuka här!!
I fredags så var Moa på Alla Hjärtans dag-disko i skolan. Och hennes snälla mamma hade fixat iordning henne så fint. Snygga kläder och lite smink på ögonen, kanonfin var hon!! jag vet inte hur många ggr hon sprang och speglade sig innan hon åkte...
Lördagen var lugn....lite pyssel med det vanliga och kvällen i soffan tittandes på melodifestivalen (suck!!).
Gårdagen sprang förbi ganska obemärkt...Niclas och Moa tog med sig Erik på en liten sparktur i det sköna vädret en vända, medan jag passade på att städa undan lite.

Idag har det väl inte heller hänt så väldans mycket. Men på något sätt så har vi tagit oss igenom ännu en "lappsjuk" dag...Lite duktig har jag iaf varit, slängde ihop en chokladkaka på eftermiddagen. Så den har vi suttit och mumsat på alla tre .image7
För tillfället så sitter Niclas och spelar PS2 och jag tänkte sitta här och glo en liten stund innan det är dags för cityakuten..
So long.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra kväll! :)

2008-02-18 @ 20:45:52
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Emil

Ännu en ny tävling i min blogg, med valfri vinst från ett stort sortiment! Kolla in den! och var med och tävla!

Lycka till!

// Emil

2008-02-19 @ 19:13:12
URL: http://emillofkvist.blogg.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0