Äntligen onsdag....

De senaste dagarna har jag varit helt slut så jag har faktiskt inte orkat uppdaterat mig här. Känner mig fortfarande lite ur form men några rader ska jag väl klämma ur mig =)

Idag är det ju onsdag så jag och Erik tog sparken till "kyrkis" som vi för det mesta brukar göra. Det var kanonföre!! Med Erik i sparklådan och jag bakom sparkandes så gick det på nolltid dit...På kyrkis var det väl ungefär som vanligt, lek och lite skitsnack. Eftersom lillgubben brukar bli så himla trött när vi åker hem så hade jag tagit med mig mat den här gången. Annars brukar vi stressa hem som galningar för att hinna hem ock käka lunch innan det blir middagssovning. Så det var rätt skönt att maten var avklarad när vi kom hem och det bara var att krypa ner i sängen och sussa lite...ja, jag sov faktiskt jag med =)

På eftermiddagen har vi faktiskt inte gjort så mycket, hade mina tankar om vi skulle ta en liten vända till med sparken. Men det hade börjat blåst så mycket, därför stannade vi inne istället. Erik hjälpte mig som vanligt att stoppa in lite tvätt i maskinen. Jag förstår inte hur det kan bli så himlans mycket tvätt här?? tur är det väl att man har en maskin som tar 6kg =).
Moa har varit på kör ikväll oxå, så idag blev det sen middag. Efter det så tog jag hand om disken och Niclas tog vår son till badkaret för ett skönt kvällsbad före läggning....
Och nu så sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21:00 för då är det ÄNTLIGEN säsongspremiär på Grey`s Anatomy, som är mitt och min mans favvoserie. Som vi har väntat!! Men tills dess så blir det en kaffe och en cigg, och så ska jag försöka lura iväg Niclas till macken för att köpa lite att tugga på =)

So long......

Kommentarer


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0