Alla Hjärtans Dag.....

Ja, idag har det ju varit Alla Hjärtans Dag. Men den har faktiskt passerat ganska obemärkt förbi. Förutom imorse när min dotter kom med en hel drös av kort =) Tyvärr har inte jag kunnat fixat någon gullig liten present till henne pga våran skitkassa ekonomi. Lovade iaf henne att hon skulle få något sen. Och som ni förstår så har jag inte heller haft råd att fixa nåt till min man heller. Fast egentligen så är det ju så mycket roligare när man får en liten överraskning helt oanandes. Alla hjärtans dag är ju så himla förutsägbar egentligen. Ge present- få present...

Vi har väl inte gjort något speciellt idag. Erik och Niclas var ut en vända i förmiddags med sparkenimage3 och det tyckte Erik var så skönt att han passade på att ta en liten tupplur. Jag passade på att rasta dammsugaren som hastigast och sätta på en tvättmaskin.
Niclas pös iväg och jobbade vid tre-snåret och sen dess har det varit lugna gatan.

Well, well...nu sover kidsen och jag själv ska väl ta och masa mig iväg till sängen så småningom. Antar att Niclas dyker upp snart oxå...

So long....

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har jag ändrat lite. Hoppas bilden på sidan och headern syns som den ska hos dig nu då, annars får du hojta till. Finns massa småändringar kvar att göra..men det hinns inte nu^^. Du får skrika om jag ska göra om allt..eller om det är något du saknar.
Kraamar

2008-02-15 @ 20:40:34
URL: http://xxcultivatedbbimbo.blogg.se


Alla kommentarer modereras. SPAM godkänns inte på några som helst villkor. Tänk på vad du skriver för ditt IP-nr loggas

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
VIP

Mail: (obligatorisk, men publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0